2011. február 26., szombat

Egyik kedvenc márkám: Retro

Sziasztok!
Egy pár képben szeretném nektek bemutatni az egyik kedvenc márkámat a Retro Jeans Company-t. Szerintem egy igazán egyedi stílust képviselnek. Vagy szereti az ember vagy nem. Én szeretem, szinte minden ruhát meg tudnék venni a boltban :) Nem a legolcsóbb de nem is a legdrágább, olyan átlag áron mozog (véleményem szerint). Az anyagaikat nagyon szeretem, nem nyúlnak ki, nem fakulnak ki (olyan hamar) és ami fontos: divatos!
Ami negatív ebben a márkában, hogy csak bizonyos méretig készítenek ruhákat (L-nél nagyobbal én eddig még nem is találkoztam) illetve cipőket (40-ig).











3 megjegyzés:

  1. *.* olyan magassarkút vettem 2 hete:) tudod mennyibe került?!?!?! 4000Ft. leárazás volt, majdnem sírtam úgy örültem. :) persze mondanom sem kell, 13 cm, nagyon nagyon kényelmetlen, de olyan szééép, h inkább fájjon:D

    Üdv

    Pillmann Juccus

    VálaszTörlés
  2. Én is voltam mostanában Retro-ba és igen láttam, h le vannak árazva. De sajnos rám kicsik :( Úgy fájt a szívem

    VálaszTörlés
  3. Én csak azóta imádom a Retro-t mióta megvettem ott az egyik kedvenc magassarkúmat a Retro Jeans Geltrude szandált, 14 cm csoda, csak sajnos nagyon súlyos és fárasztó hosszútávon. :/

    VálaszTörlés