2011. február 8., kedd

98 színű szemhéjpúder paletta

Sziasztok!
Egy újabb karácsonyi ajándékot mutatok meg nektek :) Ezt a barátomtól, Viktortól kaptam. Liziyu márkájú 98 színű szemhéjpúder paletta. Szinte minden szín megtalálható benne, csillámos, jól pigmentáltak, könnyű ecsettel "felszedni" őket így a felvitelük sem nehézkes. Még nem használtam olyan sokszor mint amennyiszer szerettem volna, de amióta meg van és komolyabb sminket készítek akkor mindig ehhez nyúlok.

Az áráról tudok nyilatkozni, mert én találtam :) És felhívtam a barátom, hogy találtam egy szemhéjpúder palettát ami tetszik. Mondta vegyem meg és majd oda adja a pénzt. Így is tettem nem kellett kétszer mondani :D Az ára: 1 990 Ft. A színkódja: 8098.
Igazából a Coastal Scents-nek szerettem volna a 88-as palettáját. Úgy érzem az is meg lesz, főleg, hogy most találtam egy oldalt (http://www.makeuplaza.com/hu/) ahol meg lehet venni és ez az oldal végre magyar (németes vagyok elég gyér az angol nyelv tudásom).

Nektek van szemhéjpúder palettátok?
Milyen?

3 megjegyzés:

  1. Igen, 88 Coastal Scents :-) A Sleek-et most fogom megvenni tőlük. A CS paletta nagyon jó, főleg a matt Original nedvesen.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Hol találtátok ilyen jó áron ezt a Liziyu 98-as palettát? Én is ilyesmit vadászok most és ez megtetszett :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Én ezt Székesfehérváron vettem, a plázába a "végében" van egy fodrászat és ott van kellékes bolt.

    VálaszTörlés